Performancing Metrics

هم‌اندیشی کمیته توسعه و نوآوری جشنواره با برخی از مشاورین کسب‌وکار | اتاق خبر
کد خبر: 461975
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1403 - 18:35

هم‌اندیشی کمیته توسعه و نوآوری جشنواره با مشاورین کسب‌وکار

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در جهت توسعه و برنامه‌ریزی‌های جدید، از جمعی از افراد خوش‌فکر و فعال در چرخه نوآوری و کارآفرینی کشور در تاریخ 10 مردادماه 1403 در محل دبیرخانه دائمی جشنواره دعوت به‌عمل آورد.

در این جلسه خانم‌ها: شادی جمیلی – رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره، بهناز ال بهشتی – مدیر شوق‌آفرینی هلدینگ فاخر، شبنم اسدی – دبیر کمیته توسعه و نوآوری جشنواره، نسترن کلاهی – دبیر کمیته رسانه و ترویج علم و آقایان سروش مؤدب – دبیر اجرایی جشنواره، علی‌اکبر فرجادیان – کارآفرین، مشاور و مدرس، علیرضا جعفر – مدیر مرکز کارآفرینی شریف، محمد گرویی – معاون سرمایه‌گذاری و پورتفولیوی صندوق سرمایه‌گذاری نقدینه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه، فعالیت‌های جانبی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان توسط دبیر اجرایی مطرح شد.

در ادامه حضار به معرفی و اعلام پیشنهادات خود پرداختند.

علی‌اکبر فرجادیان به فرصت‌های موجود در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و عوامل مهم در کاهش ریسک موفقیت در استارت‌آپ‌ها و نحوه استفاده از امکانات موجود برای حل چالش‌ها و نیازها پرداخت.

علیرضا جعفر با ارائه طرحی جهت مصاحبه و ارزیابی مستمر برگزیدگان جشنواره، این روند را بسیار مفید و کارآمد دانست.

محمد گرویی توضیحاتی در خصوص مرکز نقدینه و فرآیند سرمایه گذاری مطرح کرد.

بهناز البهشتی از فعالیت های گروه نونا و برگزاری رویدادی در حوزه پست و لجستیک خبر داد.

از جمله مأموریت‌های جشنواره رشد و ارتقا افراد در بخش‌های ایده‌پردازان و کسب‌و‌کارهای نوپا و کمک به رفع نیازها و معرفی آن‌ها به شرکت‌های سرمایه‌گذار می‌باشد که این جلسه نشان از روزنه‌های امیدی در این مسیر پیش‌رو داشت.

این جلسه که با محوریت آشنایی از توانمندی‌های افراد و سازمان‌ها و یافتن نقاط مشترک جهت همکاری مؤثرتر و پیشبرد اهداف ملی و بین‌المللی تشکیل شد، بسیار مؤثر و امیدوارکننده بود.

شادی جمیلی در این جلسه ضمن تأکید بر همکاری‌های بیشتر با افراد حاضر در جلسه، به‌منظور هم‌فکری در بخش بین‌الملل جشنواره خواستار ارائه پیشنهادات آنان شد.

دبیرخانه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در نظر دارد با هدف ارتقا سطح کیفی جشنواره و کمک به اکوسیستم موجود در کشور جلسات متعددی با افراد خلاق و صاحب‌نظر در عرصه مدیریتی و کارآفرینی برگزار نماید. بدین منظور از افراد دعوت می‌شود جهت هم‌فکری با دبیرخانه دائمی جشنواره در ارتباط باشند.

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید