Performancing Metrics

جلسه هم اندیشی با مدیر مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم | اتاق خبر
کد خبر: 461973
تاریخ انتشار: 4 شهریور 1403 - 18:31

جلسه هم اندیشی با مدیر مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم

روز دوشنبه مورخ 15 مردادماه 1403 جلسه‌‌ای با حضور مدیر مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم-آقای دکتر بهروز ابطحی برگزار گردید.

این جلسه که با هدف گفتگو در خصوص گسترش تعاملات بین‌الملل جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار شد میزبان حضور معاون مدیرکل دفتر وامها، مجامع و موسسات بین‌المللی وزارت اقتصاد-خانم معصومه حقانی و رئیس اداره مجامع و موسسات بین‌المللی-خانم رزا آقازاده بود.

خانم دکتر شادی جمیلی-رئیس دبیرخانه ضمن معرفی و ارائه برنامه های اجرایی 7 دوره گذشته جشنواره و با اشاره به اینکه جشنواره از سال 1401 و با دریافت مجوز از دانشگاه تهران فعالیت‌های بین‌الملل خود را آغاز نموده، به تاسیس باشگاه علوم پایه و فناوری یونسکو اشاره نمودند.

در ادامه خانم دکتر فاطمه محمدی پناه-دبیر کمیته بین‌الملل معرفی نشست‌های علمی-بین‌المللی و نیز هیات‌های خارجی اعزامی به تهران جهت برگزاری جلسه‌‌ای با جشنواره را از مدیر محترم مرکز درخواست نمودند و به پیشنهاد آقای دکتر ابطحی، مقرر گردید جلسه‌ای با حضور معاونان دانشگاه معدن سن پترزبورگ که به ایران سفر خواهند داشت برگزار گردد.

همچنین نظر به نمایندگی وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری در بخش علم و تکنولوژی بریکس، دبیر کمیته بین‌الملل درخواست شرکت نماینده‌ای از سمت جشنواره را در رویدادها و نشست های مرتبط با بخش علم و فناوری بریکس از مدیر مرکز همکاریهای بین المللی وزارت علوم طرح نمودند.

در ادامه دکتر ابطحی پیشنهاد برگزاری وبینار مشترکی با IORA RCSTT در حوزه معدن کاری سبز و نیز ورکشاپ مشترکی با شبکه اقیانوس شناسی جهان اسلام (INOC) در حوزه معدنکاری نوین را بیان داشتند.

خانم حقانی نیز ضمن ارائه توضیحاتی از گستره فعالیت‌های بانک توسعه اسلامی، پیشنهاد فرمودند همکاری‌های جشنواره با بانک ذیل تنظیم پروپوزال پیشنهادی مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید