Performancing Metrics

نحوه نوبت گرفتن از مجموعه دکتر گویا | اتاق خبر
کد خبر: 461904
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1403 - 13:42

 

 

مواجهه با بیماری و نیاز به مشاوره و راهکار درمانی، به طور قطع یکی از مشکلات و نگرانی‌های افراد به شمار می‌آید که می‌تواند با وجود دست و پنجه نرم کردن با مریضی، دغدغه‌های فکری دیگری را نیز به همراه داشته باشد. یکی از این معضلات، نحوه دریافت نوبت از متخصص مورد نظر و مراجعه به پزشک است. نوبت گیری اغلب با ساعات طولانی انتظار برای مراجعه به پزشک و برخی مواقع مشکلاتی همچون لغو و یا جابجایی نوبت همراه خواهد بود؛ البته این در صورتی است که شما همچون گذشته از روش‌های قدیمی نوبت گیری استفاده کنید. امروزه با کمک گرفتن از مجموعه‌های حرفه‌ای همچون دکتر گویا، برای سهولت در برخوداری از خدمات درمانی، خیالتان از بابت دریافت نوبت از بهترین پزشکان راحت خواهد بود.

وب سایت دکتر گویا

دکتر گویا نامی آشنا در زمینه ارائه خدمات پزشکی است که فعالیت خود را از استان تهران آغاز کرد و توانست طی مدت زمان کوتاهی سری در میان دیگر رقبا حرفه‌ای خود بلند کند. این مجموعه همواره در تلاش است از مزایای زادگاه خود برای ارائه خدمات بهتر به کاربرانش استفاده کند. این مجموعه در گذشته تنها وظیفه معرفی پزشکان در زمینه‌های مختلف پزشکی را بر عهده داشت، اما امروزه با افزایش رضایت و حمایت کاربران از مجموعه دکتر گویا، نه تنها این مجموعه خدمات خود را در پلتفرم‌هایی چون تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و توییتر گسترش داده است، بلکه توانسته با ارائه خدمات بیشتری همچون، دادن نوبت ویزیت آنلاین و مشاوره رایگان، برای راحتی و سهولت درمان بیماران نقشی ایفا کند.

در حال حاضر این مجموعه در تلاش است طی تنظیم قرارداد با مراکز درمانی و مطب پزشکانی بیشتر، بتواند خدمات خود را گسترش داده و سایر مراکز درمان را نیز در بستر راحت نوبت دهی خود قرار دهد.

خدمات مجموعه دکتر گویا

دکتر گویا از لحظه نخست تاثیر خود با هدف آسان‌سازی روند آشنایی کاربران با بهترین پزشکان و البته آسان‌سازی روند نوبت گیری پایه‌گذاری شد و در تاکنون نیز همین هدف را دنبال می‌کند؛ اما توانسته علاوه بر آنها، به سراغ هدف‌های بزرگ‌تری همچون نوبت دهی به بیماران به صورت آنلاین و از راه دور رفته و آنها را محقق کند. شما می‌توانید با ورود به وب سایت دکتر گویا، بهترین متخصصان را در هر حوزه پزشکی شناخته و از پزشکان هر تخصصی که فکرش را بکنید نوبت دریافت کرده و به صورت حضوری و یا آنلاین با پزشک ملاقات داشته باشید.

همچنین در صورتی که در تهران هستید، تنها با فعال کردن لوکیشن حال حاضر خود، می‌توانید پزشکان اطراف خود را شناخته و به نزدیک‌ترین پزشک مراجعه کنید. البته این خدمات در آینده، در دیگراستان‌های تهران هم فعال خواهند شد. از سوی دیگر، از آنجایی که کاربران ممکن است در ساعات مختلف شبانه روز با سوالاتی در زمینه پزشکی مواجه شده و یا نیاز به مشورت فوری داشته باشند، مجموعه دکتر گویا خدماتی همچون مشاوره رایگان به صورت 24 ساعته و چت آنلاین شبانه روزی را در سامانه خود قرار داده است.

سامانه نوبت دهی دکتر گویا

سامانه نوبت گیری با اتصال بر سامانه‌های مرتبط با موقعیت مکانی و فیلتر‌های مختلفی که در آن قرار داده شده، به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند با فعال کردن مکان حال حاضر خود، نزدیک‌ترین پزشک را با داشتن تایم نوبت دهی خالی پیدا کرده و یا بتوانند زمان‌های خالی پزشک مورد نظر خود را ببینند.

خوشبختانه هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای دریافت نوبت وجود ندارد و شما در هر کجای ایران که هستید می‌توانید با برترین پزشکان در ارتباط باشید و از آنها نوبت حضوری و یا آنلاین دریافت کنید. دقت داشته باشید در صورتی که قصد شما از نوبت گیری تنها پرسش چند سوال است، می‌توانید برای کاهش زمان صرف شده و هزینه‌های خود، از مشاوره آنلاین با پزشک و یا شماوره رایگان از مجموعه استفاده کنید.

چگونه از دکتر گویا نوبت دریافت کنیم؟

نوبت گیری تلفنی و یا حتی حضوری از پزشکان اغلب چندان راحت نبوده و می‌تواند با صرف وقت و انرژی زیادی همراه باشد؛ از این رو شما به سامانه‌ای نیاز دارید که بتوانید با صرفه جویی در وقت و انرژی خود و بدون معطلی، ازپزشک مورد نظر خود نوبت آنلاین و حضوری دریافت کنید. از آنجایی که سامانه نوبت گیری دکتر گویا به صورت شبانه روزی فعال است و در حوزه پزشکی چندین پزشک خبره و تعداد زیادی کلینیک درمانی معرفی شده است، شما می‌توانید با ورود به این سامانه، روز و تایم خالی را برای نوبت گیری انتخاب کرده و رزرو کند.

البته نوبت گیری از پزشک معرفی شده در دکتر گویا به نحو دیگری نیز ممکن است. شما می‌توانید وارد صفحه پزشک معرفی شده در سایت دکتر گویا شده و از طریق شماره تلفن قرار داده شده برای هر متخصص، با مطب پزشک تماس گرفته و با بیان این نکته که از طریق سامانه دکتر گویا تماس می‌گیرید، نوبت ویزیت دریافت کنید. لازم به ذکر است، شما از هر دو طریق می‌توانید تایم نوبت خود را جا به جا و یا در صورت لزوم، لغو کنید.

نوبت ویزیت آنلاین دکتر گویا

نوبت دهی آنلاین دکتر گویا نیز هم از طریق سامانه این مجموعه و هم به صورت تماس با مرکز درمانی مورد نظر انجام می‌شود. شما می‌توانید در سامانه، گزینه نوبت آنلاین را انتخاب کرده و یا طی تماس با مرکز درمانی، درخواست نوبت ویزیت آنلاین را مطرح کنید. حال این ویزیت آنلاین می‌تواند به طرق زیر صورت بگیرد:

ویزیت تلفنی: ویزیت به صورت تلفنی، با استفاده از تلفن همراه، تلفن ثابت و یا به صورت تماس صوتی اینترنتی خواهد بود.

ویزیت تصویری: ویزیت تصویری بیمار اغلب از طریق تماس تصویری پزشک با بیمار با استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی صورت می‌گیرد. اغلب لینک پیوست به تماس تصویری، قبل از شروع زمان ویزیت برای بیمار ارسال خواهد شد.

ویزیت متنی: در این نوع ویزیت، بیمار از طریق سامانه چت وب سایت و یا یکی از پلتفرم‌های مجازی، مشکل خود را مطرح کرده و در صورت نیاز تصویری به اشتراک خواهد گذاشت.

حرف آخر

در آخر باید گفت، هدف دکتر گویا از برپایی این پلتفرم، تنها راحتی خیال و صرفه‌جویی در وقت و زمان افراد است که با همکاری کاربران این هدف محقق خواهد شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید