Performancing Metrics

درگذشت سعید راد یادمان انداخت فقط برای پیام تسلیت دادن زرنگیم ... | اتاق خبر
کد خبر: 461340
تاریخ انتشار: 2 مرداد 1403 - 23:07
حال که انواع و اقسام پیام‌های تسلیت برای درگذشت سعید راد و عکس‌های دونفره، سلفی و ... را دیدیم قطعا در مراسم تشییع و خاکسپاری هم تعداد بسیار زیادی با پیراهن‌های مشکی و عینک‌های دودی ظاهر خواهند شد که ...

عصر ایران ؛ نهال موسوی - سعید راد درگذشت و طبق معمول سیل پیام‌های تسلیت و ناراحتی از این فقدان از همه طرف جاری شد. از  پیام دادن محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گرفته تا رئیس سازمان سینمایی، اصناف خانه سینما، سینماگران، همکاران و ...

اما واقعیت این است که زنده یاد سعید راد حدود 9 ماه در بستر بیماری بود و در آن زمان نه هیچ خبری از این قضیه منتشر شد و نه کسی سراغی از او گرفت. فقط دقیقا 2 روز قبل از فوت بود که خبر نامساعد بودن حال سعید راد در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور منتشر شد.

هوشنگ گلمکانی (منتقد سینما) در همین چند روز که خبر مساعد نبودن حال سعید راد منتشر شد در صفحه اینستاگرام مجله فیلم امروز نوشت: «روز پنجم فروردین که با جواد طوسی به عیادتش رفتیم، بیش از شش ماه از آغاز وضعیت وخیمش می‌گذشت و تازه رضایت داده بود که دخترش به ما خبر بدهد. 

بس که مغرور است و دلش نمی‌خواست کسی او را در آن حال ببیند. تا پیش از آن، صبح‌ها (سحرخیز بود) روزی یک ساعت می‌دوید، اهل سیگار و مشروب نیست و می‌کوشید سلامت و تناسب اندامش را حفظ کند. به‌سختی می‌پذیرفت نقش یک پدر را بازی کند و همیشه به کارگردان‌ها اصرار می‌کرد یک سکانس اکشن برایش در نظر بگیرند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید