Performancing Metrics

صدور قرار یک میلیاردی برای عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی | اتاق خبر
کد خبر: 113093
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1394 - 09:45
اتاق نیوز - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان "هرمزگان" از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی خبر داد....
اتاق نیوز - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان "هرمزگان" از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی خبر داد.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ "علی اکبر قرائی پور" در تشریح این خبر گفت، به دنبال شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شخصی وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده پلیس مشخص شد از حساب شخصی شاکی مبالغ قابل توجهی وجه نقد به صورت خرید اینترنتی برداشت شده است.این مسئول انتظامی ادامه داد: با تلاش مأموران پلیس فتا و بکارگیری شگردهای خاص، عامل برداشت غیرمجاز شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد. "قرائی پور" با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده از بستگان شاکی بود، بیان داشت: اعتماد بیش از حد به دیگران با در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی و رمز کارت اعتباری منجر به بروز چنین مشکلی شد.رئیس پلیس فتا هرمزگان خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده مقدماتی، متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و در نهایت با دستور مقام قضایی و قرار وثیقه یک میلیارد ریالی روانه زندان شد.  
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید